donderdag 14 juli 2016

Fashion Girl.

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt met de digi van Make it Crafty - Maddy Shoppin. Toen ik deze digi zag, had ik zoiets van, dit word een tripje naar Paris!!! Vandaar de Eifeltoren en het vliegtuig erbij. Ik vond het ook wel leuk om wat parfum flesjes en een paar laarzen erop te verwerken, want het is natuurlijk toch wel leuk, dat je ziet, wat ze gekocht heeft, toch!? Verder heb ik weer eens de Martha Stewart ponsen tevoorschijn gehaald. Eigenlijk zonde dat ik die niet zo vaak gebruik, want ze blijven zo mooi!!! Het scrappapier is van Maja Design - Fika? 


 Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Ogen: 140.
Huid: 132 - 189 - 191.
Haar en tas: C560 - 283 - 177 - C680.
Tas, armbanden, short en over slobsokken: 168 - 174 - C680.
Muts, shirt, sokken, deel schoenen, armbanden en oorbellen: 138 - 160 - C280 - C680.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze shoppende dame vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal nog een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.


6 opmerkingen:

  1. Wow schitterende kaart. En de kleuren zijn zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, leuk al die details erbij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart geworden Astrid mooie kleuren heb je gebruikt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart Astrid! Wat heb je prachtige kleuren gebruikt!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooie kaart Astrid, mooie kleuren bij elkaar,

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie