zondag 24 juli 2016

Congratulations


Hallo creatieve blogger,

Vandaag heb ik een weer een kaartje voor je met een digi van de "the Paper Shelter" het achtergrond papier komt uit een blokje van "Authentique - Everlasting" het is een blokje met zwart - wit en gebroken wit designs.


Het de kaart geheel in wit zwart en blauw gemaakt de digi heet de "The Lady" en is voor veel gelegen heden te gebruiken.


Hier boven nog een schuin genomen foto om je de folie te laten zien die ik op de kaart heb gebruikt door middel van de TODO, de blauwe rand om de digi heen is een stans van TODO en de tekst is een stanas van "First Edition" die ik ook voor zien heb van een glimmende folie laag.

Gebruikte kleuren zijn :

Huid : 132 - 189 - 190
Blauw : 144 - 152 - 145
Zwart : 199

Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart en lees de reacties altijd graag.


6 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Hij is weer prachtig Wenda!!!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! En zo mmoi met zwart-wit erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi Wenda! Ik vind het eennhele gave kaart en prachtig gekleurd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart en wat is de jurk schitterend gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh super mooi, en wat gaaf met dei folie Wenda.


    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een toppertje weer Wenda..... chic met dat folie!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie