maandag 18 juli 2016

By the sea

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik mijn eerste kaartje laten zien 
op dit blog. Ik heb hiervoor de Dutch Doobadoo 
Swing card mal gebruikt.
Ik heb de mal eerst overgetrokken op wit cardstock
en daarna beplakt met licht blauw cardstock en 
Pion papier,Shoreline Treasures.
De stempel is van Bildmalarna, mimosa-sailor.
Een hele leuke stempel die ik graag gebruik.



Ik heb de mallen van Marianne Design maar eens
tevoorschijn gehaald. Ze zijn zo leuk.
Ik heb de stempel uitgeknipt en tussen het gras{ook van MD}
gezet. De stempel van het visnet is ook geweldig mooi.



Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid: 131- 132-189-191
Haar:  103-177-179-283
Jurk: 149-157-180-231-233-246
Touw en schoenen: 177-283

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Leuk dat je een bezoek heb gebracht aan ons blog.
Een fijne dag nog en tot de volgende keer.



7 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie