woensdag 22 juni 2016

Groetjes.

Hallo allemaal,

 vandaag voor de laatste keer  een kaartje van mij.
Ik heb besloten om na zo'n kleine 3,5 jaar afscheid te nemen van het DT.

Voor mijn kaartje heb ik de digi gebruikt van  Make it Crafty  de sponsor van de challenge deze maand.
Eigenlijk heeft deze dame hele mooie benen maar ik heb voor mijn kaart alleen haar bovenkant gebruikt nadat ik haar eerst had gespiegeld.




Dit zijn de kleurtjes  Derwent Coloursoft potloden waarmee ik gekleurd heb:

Huid: C720, C180, C500, C560 en C570
Haar: C720, C580, C590 en C600
Ogen C720 en C320
Kleding en hoed: C720, C310 en C340
Omlijning: C360

  Lydia, Wenda, Angela en de andere dames van het DT bedankt voor de leuke en gezellige tijd!
Ik zal het zeker gaan missen.

Dank jullie wel voor alle leuke reacties de afgelopen jaren!

Lieve groetjes,

Colinda

6 opmerkingen:

  1. We zullen je schitterende kraftkaarten ontzettend gaan missen Colinda!
    Maar je gaat er wel uit met een knaller.... wat is ie weer grandioos gekleurd!
    En wat een leuk idee om de stempel maar voor een deel te gebruiken!
    Nogmaals ontzettend bedankt voor je tomeloze inzet voor ruim 3 jaar!
    Het ga je goed!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een superleuke kaart en prachtig gekleurd!!!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige afsluiter heb je gemaakt Colinda.
    Ook weer supermooi ingekleurd op kraft, wat jou specialiteit is.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige afsluiter Colinda. Succes met het geen wat er verder op je pad komt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart als afsluiter.
    Mooi is de stempel ingekleurd.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaart en we gaan je kaartjes en jou zeker missen. vooral je kraft kaarten waar ik zo'n bewondering voor heb.

    lieve groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie