donderdag 26 mei 2016

So far this is the oldest I've been!

Vandaag heb ik een easelkaart voor jullie met een digi van de sponsor van onze challenge van deze maand: RickStDennis.
Deze digi heb ik jaren geleden gekocht en er al diverse kaarten mee gemaakt. Vind 'm zeer geschikt voor mensen met gevoel voor humor...
Dit keer heb ik er een zeer toepasselijke digitale tekst (Creative with TLC) bij gevonden.


De 'jonge dame' heb ik weer eens een keer ingekleurd met Derwent. Beide digi's heb ik uitgestanst met een Nestability.     
Het achtergrond (digi)papier is van Jak Heath; zo ook de bloemen. De swirls en de beide hoekstansen zijn van Marianne Design. De easelkaart is verder afgewerkt met wat hotfixsteentjes.

Voor de liefhebber nog even de kleurnummers:
*haar: C630-C640
*huid: C170-C190
*beker-krulspelden-slippers-strik kat: C410
*ochtendjas: C390-C570-C560
*kat: C630-C640

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.
Denken jullie nog aan onze alles-mag-challenge?
Jullie kunnen nog inzenden tot en met 7 juni a.s.

Dat was het weer voor vandaag.
Allemaal bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer.



xxAngela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie