dinsdag 22 december 2015

kerstkaart

Hallo lieve mensen,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje hier op het blog te plaatsen.
Het is over een paar dagen alweer kerst, wat vliegt zo'n jaar toch om.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik nog geen kerstgevoel heb hoor, het weer is toch nog niet echt winters (ik zit niet op sneeuw te wachten hoor).
Maar goed het kaartje.
Ik ben weer begonnen met een mal van DDBD daar maak je toch altijd zulke leuke kaarten mee.
Het plaatje heb ik uiteraard ingekleurd met mijn derwent potloden.
Verder vanalles erbij en je hebt weer een leuke kaart. Ten minste ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.



Ik ga van hieruit jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen , kijk uit met vuurwerk en vooral genieten met alle mensen die je lief zijn.
Ik hoop jullie in het nieuwe jaar weer allemaal hier op het blog te zien.

liefs Annemarie

ps: denken jullie nog aan de lopende challenge, hij is niet zo heel moeilijk want alles mag en je kunt 3 hele leuke digi's winnen van Scrappers Delight.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie