zaterdag 12 december 2015

Dat verdient een bloemetje...

Goede morgen allemaal....

vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, die ik een tijdje geleden gemaakt heb voor een dierbare vriendin.


De digi is van CC-design uit de tijd dat ze nog digitale stempels verkochten.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met Derwent Coloursoft en daarna uitgestanst met een stans van Nellie Snellen.
Het designpapier komt uit een blokje van de Action en heb ik gemat op geel cardstock en daarna op rood cardstock. De stansen die ik gebuikt heb, zijn van Marianne Design en de vlindertjes zijn gemaakt met een pons. De tekst heb ik gemaakt in een tekstverwerkingsprogramma en ook weer gemat op gekleurd cardstock.

Voor de liefhebber hier nog even de kleurnummers:
- huid: C170-190-180
- haar: C090-110-130
- vleugels: C340-330
- jurk en schoenen: C470-420
- sokken en bloemen: C020-050-070
- lint: C250
- verpakking bloemen: C110-130

Dit was mijn laatste blogpost voor dit jaar...
Graag wil ik jullie alvast hele fijne feestdagen toewensen en graag tot in 2016.

xxAngela

1 opmerking:

  1. Hoi Angela, een prachtig kaartje met mooie vrolijke kleuren en een prachtig ingekleurd stempeltje !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie