zondag 14 juni 2015

HiepHiepHoera.....Jarig


Goede middag lieve bloggers....

wat later dan gebruikelijk, maar hier dan toch een 'inspiratieblogpost'.

Helaas hebben we plotseling afscheid moeten nemen van Kim als DT-lid. Wij danken Kim voor haar inbreng de afgelopen DT-termijn en wensen haar veel succes met alles wat op haar pad komt
.
Door het wegvallen van Kim mag ik jullie vandag een kaart voorschotelen.
Ik heb gekozen voor een vrolijke kaart.... een verjaardag is een vrolijke aangelegenheid, dus heb ik gekozen voor vrolijke kleuren.


De digi is van MoManning en heet 'tea for three'. Ik heb de digi's zo gerangschikt dat het een gezellig theekransje lijkt. Voor het kleuren heb ik Derwent en Prisma Premier kleurpotloden gebruikt.
Het designpapier is van Authentique 'Playful'. 
De bloemen zijn van WildOrchid en de blaadjes is een stans van CheeryLynn. De onderste roos is gemaakt van klei.

Hieronder nog even de kleurnummers waarmee de dametjes zijn ingekleurd:
*haren: (bruin) PC941-946 (rood) C090-PC1032-1033 (blond) C580-PC1012-941
*huid: PC927-939-1092
*kleding: C090  PC1059-923-924  C390-PC901
Voor de diepte heb ik hier en daar PC935 gebruikt.

Ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden.
Heel erg bedankt voor het langskomen en jullie reactie en heel graag tot een volgende keer.
Een fijne zondag gewenst.
xxAngela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie