dinsdag 9 juni 2015

Gefeliciteerd

Hallo lieve allemaal.

Vandaag is het mijn beurt weer om jullie een kaart te laten zien.
Ik heb weer een magnolia gebruikt en ingekleurd met de derwent color soft potloden. En ik ben helaas vergeten de kleuren op te schrijven, ik hoop dat jullie me dat vergeven.

Het papier komt nog steeds uit de oude bak met papieren. Heb echt veel gekocht ooit. Maar geeft niks kunnen we mooi kaarten mee maken.
Heb de cirkel uit gestanst met een nestabillitie en daarop mijn stempel afgedrukt. rondom de cirkel heb ik een stempel gebruikt met allemaal stipjes, is niet zo goed te zien gellog ik.

De bloemen zijn geponst met oude retroponsen en het takje erachter is gestanst met een joy crafts mal.
Het kleine takje is van een pons die helaas bij mij van de week kapot is gegaan (zo jammer)
verder is de rand aan de linker zijkant ook met een pons gedaan en daarop heb ik een stukje kant geplakt.


Ik hoop dat jullie hem weer leuk vonden.
Bedankt voor jullie en komst en kom morgen zeker terug want dan begint de nieuwe challenge met een nieuwe sponsor.

liefs Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie