vrijdag 22 mei 2015

Soms zit het mee, en soms zit het tegen.

Hallo Lieve lezers,

Vandaag wat later dan dat jullie gewend zijn een kaart van mij. 
zoals de titel al zegt, soms zit het mee en soms zit het tegen. 
Ik was nog lekker bezig met mijn kaart voor jullie, waarbij ik mijn ingekleurde digi
van Srappers Delight wilde gebruiken.


De telefoon ging en mijn lieve kleine dochter Sophia klom op mijn schoot.
Ze kreeg de kaart met de afbeelding te pakken en vond dat hij nog wel 
een extra accent kon gebruiken. 
Helaas delen we die mening niet. 


Wat resulteerde dat ik een nieuwe kaart kon maken. 
Deze stempel van IdigoBlu Lost in Thought, met het papier van IndigoBlu "Emporium of Curiosities" 
is het nieuwe eindresultaat. 
De stempel is gekleurd met Faber Castell
Broek:  140 143 157 199
Trui: 233 192 129 263
Haar: 107 184 280 180
Huid: 190 189 132

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie