zaterdag 30 mei 2015

Cute Nurse...

Goede morgen allemaal...
vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met een digi van de sponsor van onze lopende challenge; The Paper Shelter.


De digi heet 'cute nurses' en bestaat uit 2 zustertjes, waarvan ik er één gebruikt heb. Ik heb haar ingekleurd met Derwent Coloursoft kleurpotloden. Ik heb het afdrukje bewerkt met Frantage Shabby White en voorzien van vlinders.
Het designpapier komt uit een oude paperpad van Basic Grey - Two Scoops. De kaart heb ik verder afgewerkt met takjes van Unique en bloemen van Wild Orchid Crafts en de acryl bloemen van ScarpBerry's. 

Voor de liefhebber hier nog even de kleurnummers:
*haar: 630-640
*huid:170-190-180
*kruis op kapje: 110
*shirt: 390
*rokje: 320-300
*slippers: 710-670

Je kunt een waardebon winnen van The Paper Shelter ter waarde van $10,00!

xxAngela

2 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart Angela
    een heel lief afdrukje en prachtig kleurwerk

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie