vrijdag 16 mei 2014

Culinary Claire.

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te laten zien. Ik heb dit keer gekozen voor de sexy digi van The Stamping Chef. Ik heb deze gecombineerd met de mooie mallen van Joy!crafts en omdat het een  mannenkaart is, heb ik eens een keer bloemen gemaakt van Jute.



Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189.
Wangen en lippen: 191.
Delen van het schort en broekje: 226 - 217.
Deel schort en kokmuts: C710.
Pollepel: 182 - 283.
Deeg: C560.
Ogen: 283.
Haar: 199.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke digi voor een mannenkaart, mooi gemaakt en prachtig ingekleurd.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel gaaf kaartje dit en mooi om jutte bloemen te doen

    digi mooi ingekleurd met de fabers

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie