dinsdag 28 januari 2014

Young love...


Young love...


Hallo allemaal

Vandaag weer een kaart van mij die ik aan jullie mag laten zien.
Mijn schoonouders zijn vandaag 53 jaar getrouwd.
Ik heb met veel plezier deze prachtige stempel van Mo Manning "Young love"
 ingekleurd en voor mijn schoonouders er deze kaart mee gemaakt.

De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Derwent: C170 - 660 - 410 - 530 - 670
Prisma:  PC 1005 - 0947 - 1076 - 1072 - 1031 - 925
Faber Castell: Cinnamon - Light flesh

Fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Maria


3 opmerkingen:

  1. Hihihi, het is echt een geinig kaartje. Gefeliciteerd met de trouwdag van je schoonouders.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat een super kaart dit met deze stempel

    heel mooi ingekleurd ook

    en dan de hartjes aan de zijkant mooi hoor

    gefeleciteerd nog

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie