woensdag 18 december 2013

Merry Christmas


Hallo, het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is mijn laatste kerst kaartje geworden voor dit jaar.
Het afbeelding is er een van Wee stamps, vind dit toch van die lieve afbeeldingen. Deze kaart is nog voor mijn zusje, vond hem wel toepasselijk we zijn altijd samen geweest met de kerst.


Het de afbeelding gekleurd met Derwent en de kaart is verder afgewerkt met roosjes en de embellishments zijn gemaakt met mallen en crafter's clay.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn :
Huid : 110 - 540 - 550 - 560 - 570
Haar : 570 - 590 - 070 - 600 - 630
Rood : 130 - 100 - 80
Blauw : 320 - 330 - 340 - 660
Donker Blauw : 290 - 300 - 310
Groen : 490 - 430 - 410
Doos : 500 - 510 - 520 - 660
Paars : 230 - 240 - 250

Hoop dat ik jullie toch weer heb kunnen inspireren met deze kaart en verdere rest mijn om jullie allen alvast hele gezellige kerst dagen te wensen en een gelukkig en gezond 2014.


6 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje. Prachtig gekleurd. Zelf kleur ik ook met derwent, maar ik krijg mijn kleuren niet zo diep. Heb je tips voor mij?

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So sweet and beautifully made!
    Merry Christmas
    Sandy Claus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig deze kerst kaart

    ook super mooi ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.. Wie wil dit nu niet ontvangen??

    Liefs

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een prachtige kaart! En zo mooi ingekleurd! Ik krijg de kleuren nooit zo helder. Welk papier gebruik je best om in te kleuren met Derwent? Ik heb nog steeds het juiste papier niet gevonden. Ofwel is het te glad, ofwel te korrelig…
    Kan iemand mij helpen?

    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie