zondag 6 oktober 2013

Saturated Canary - Party Hardy.

Vandaag laat ik jullie een keer een kaart zien met de digi van Saturated Canary - Party Hardy. Vind het een grappige digi. Op de kers en de houten muffin heb ik Glossy accent gebruikt. Helaas is dat niet goed te zien op de foto. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Digi Saturated Canary - Party Hardy.
Magnolia Doohickeys Bloomy Tag.
First Edition Paper - Daydream FEPAD030.
Marianne Design Eline's Words Clearstamps EC0138.
Stempeldglede Grunge Collection.
Spellbinders Labels 13.
EK Succes pons.
Houten muffin en kreuklint.
 Hartje, 3 knoopjes en embellishment.
Distress Ink Vintage Photo.
Stickles Crystal.
Glossy accent.


De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 -  191.
Band om het haar en vlaggetjes: 168.
Kleding en vlaggetjes: 168 - C230 - C260 - 189.
Haar en muffin onderkant: C560 - 283 - 177 - C680.
Muffin bovenkant: C710.

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie telkens achterlaten. Nog een fijne zonnige Zondag toegewenst.

Lieve Groetjes, Astrid.

8 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie