woensdag 11 september 2013

Challenge september - Een Sketch

Goedemorgen lieve lezers,

We beginnen weer met een nieuwe challenge deze morgen. 
Helaas door onverwachte omstandigheden een dag later dan gepland. 
Een blog of zelfs meerdere blogs beheren kost altijd enorm veel tijd
zeker omdat het naast de dagelijkse bezigheden gebeurt.
Als er dan privé omstandigheden zijn die ongepland tussendoor komen
kan het gebeuren dat de pc een dagje uitblijft staan en daardoor
een challenge een dag later online verschijnt.
Onze excuus hiervoor.
Een aantal DT leden had hun kaartje al wel online staan gisteren 
dus kon je al zien wat het thema word.
Maar voor we daar mee verder gaan wil ik eerst de winnaar bekend maken
van de vorige challenge

 Random.org heb ik weer de keuze laten maken tussen al deze geweldige 
inzendingen.

We kiezen juist voor Random.Org om iedereen een gelijke kans te geven.
Laatst las ik op facebook een bericht waarin aangeven werd dat
alleen kaarten winnen waar heel veel embellishments opzitten.
Dit voorkom je juist door gebruik te maken van Random.Org
een persoonlijke voorkeur speelt dan niet mee.

We hebben een winnaar....

...........


............


Inzending nr 38. 


Tonnie van harte gefeliciteerd met je gewonnen stempel.
Stuur je ons een email zodat de stempel naar je toe kunnen zenden. 

Het thema voor deze maand is een Sketch


maak een kaart n.a.v. onderstaande sketch



Ons Dt team is natuurlijk ook aan de slag gegaan om je te inspireren. 






                                                                       Bernadet










10 opmerkingen:

  1. Geweldige sketch, daar kan ik zeker wat mee... En wat een mooie voorbeelden ladies!
    Liefs, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten zijn er met deze mooie sketch gemaakt. Succes voor diegene die mee doen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sketch zier er erg ingewikkeld uit, daar zit wel een uitdaging in. Wel geweldig mooie voorbeeldkaarten, dames. TOP.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tonnie gefeleciteerd met je winnende kaart

    de sketch is super mooi zal eens kijken of ik er aan mee kan doen

    ook de Dt leden hebben weer mooie kaarten gemaakt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tonnie gefeliciteerd, en prachtige sketch en voorbeelden. Ga proberen dit keer mee te doen!
    Maar beloof niets, wil zo veel.maar tijd..... Ik begrijp precies wat jullie bedoelen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sinds een week aan het bloggen en ik vind het helemaal geweldig ! Ik doe voor het eerst aan jullie sketch-challenge mee, reuze spannend !
    groetjes

    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sketch! Ik heb mijn bijdrage geplaatst!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke sketch heb mijn bijdrage geplaatst
    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sketch, heb ook een poging ondernomen en mijn kaartje geplaatst.

    Grtjs, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He getsie net mijn kaartje klaar ben ik te laat met uploaden...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie