vrijdag 12 april 2013

Cas en Happy Birthday

Vandaag twee kaarten van mij, omdat ik vergeten was de kaart voor de challenge in te leveren. Dat komt ervan als je alles ruim vaan te voren al klaar hebt.
 Ik heb deze condoleance kaart gemaaktvoor de challenge: cas. Het scrapppapier is van Piondesign, verder een Noor stans gebruikt, een stempel van Different colours en een bos tulpen van Magnolia met een lintje.
Ingekleurd met de derwents.

 Mijn tweede kaart is een echte meisjes kaart deze keer, niet echt mijn ding dat rosé. Het scrappapier is van Imagnisce, al een heel oudje. Verder lekker simpel gehouden met een paar bloemetjes en een lintje met een bedeltje in vorm van een kroontje.

Ik heb haar ingekleurd met de Derwent potloden:
560, 180
530, 580
190,210

Fijn weekend

Dina

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten weer. Ik ben juist gek op rose, vind het een prachtige kleur. Je condoleance kaart is erg stijlvol ook, mooi gemaakt weer.
    Ik wens je een heel fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat prachtige kaarten
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind allebei je kaarten prachtig, je eerste kaart geeft heel veel rust en de 2e is een vrolijke kaart
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Dina, ik pak ook niet als eerste naar rose hoor, ik ben meer van de felle kleuren, maar deze kaartjes zijn toch wel erg mooi, de condoleance kaart is heel fijntjes en de rose een snoepje hihi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie