zondag 10 februari 2013

Challenge februari: Anything Goes

Hoi allemaal,

Vandaag gaat, sinds de overname, weer de eerste Challenge van start.
Om het voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken, hebben we gekozen voor:
Anything Goes
Makkerlijker kan dus niet.
Dit zijn de voorbeelden van team 2:
Jenine:


Dina:



Colinda:



Angela:



Irma:



Astrid:




Doen jullie ook allemaal gezellig mee?
Jullie hebben de maand de tijd hiervoor, de kaarten kunnen jullie uploaden t/m 9 maart.
Op 10 maart maken wij de winnar bekend en gaat de nieuwe Challenge weer van start.
De prijs van deze Challenge wordt gesponsord door www.hobbyvision.nl
3 Faber Castell potloden naar eigen keuze

HobbyVision


Denken jullie even om de regels waaraan de challengekaarten moeten voldoen?
Deze kan je vinden in de rechter zijbalk van het blog.

Wij wensen jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Groetjes Team Kleuren met Potloden




19 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaarten allemaal.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeeldkaarten. Ik ga m'n Derwents ook nog eens bovenhalen denk ik.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie doorgaan! De kaarten zijn weer prachtig hoor, ik kan mijn potloodjes zeker nog niet missen.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten en wat leuk dat er eindelijk een blog is waar je met kleurpotloden mag inkleuren. Dat is namelijk wat ik alleen maar doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaartjes zijn er gemaakt. Met potlood kleuren blijft toch mijn favoriet.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww wat een prachtige voorbeeld kaarten

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaartjes, met potloden kleuren blijft voor mij, toch het leukste...

    Groetjes,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben jullie prachtige voorbeelden gemaakt. ik heb Tilda met potloden ingekleurd.
    Ik heb net mijn kaart geplaatst.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende voorbeelkaarten zijn er gemaakt, helemaal super, heb al een tijdje niet meer met mijn derwents gekleurd maar krijg er nu weer helemaal zin in bij het zien van de voorbeelden. Ga er gauw mee aan de slag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn die allemaal zo mooi. Ek hoop om nog veel te leeren hier, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik probeer mijn kaart te plaatsen maar het lukt van geen kanten.......zal het nog blijven proberen maar voor het geval het niet wil:

    http://marsvrouw.blogspot.nl/2013/02/hugs.html

    Ik hoop dat ik zo ook mee mag doen???
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb het zojuist met Firefox gedaan, dus de bovenstaande mail is achterhaald!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie voorbeelden zijn er gemaakt,
    ik heb mijn kaartje ook gelinkt.
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi wat een hele mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Even een vraagje ;ik heb mijn kaart geplaatst maar ik ben de enige met een kruisje bij mijn naam, wat wil dat zeggen. Heb ik het niet goed gedaan....groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat jullie doorgaan! De kaarten zijn weer prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om mee te doen,maar ik kan mijn kaart niet plaatsen want de opmerkingen loopt door mister linky heen.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het erg leuk om mee te doen en heb al geplaatst.
    Mag je ook met meer dan 1 kaart meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk deze eerste challenge van jullie en wat een beeldige voorbeeldkaartjes heeft het DT gemaakt, dat geeft weer echt inspiratie om mee te doen...
    Mijn kaart staat er ook bij gelinkt nu....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zie dat ik nog net op tijd ben om mee te doen met mijn kaart.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie