woensdag 18 januari 2012

Derwent 2012 # 2

Goedenmorgen allemaal, alweer twee weken voorbij en wat een schitterende creatie hebben jullie ingestuurd en nu maar hopen dat alle goede voornemens omgezet kunnen worden.


Het ziet er nog niet naar uit, dat we eindelijk weer eens een elfstedentocht krijgen. De laatste was op 4 Januari 1997, ik herinner mij het als de dag van gisteren. Ik had toen toevallig net vakantie en was in Nederland en heb van 's morgens vroeg tot 's avond laat voor de tv gezeten. Zou mooi zijn als we dat weer mee mochten beleven. Om alvast in de stemming te komen is de opdracht voor de komende twee weken:


ELFSTEDENTOCHT / IJS


en laat je inspireren door de volgende foto Je kunt natuurlijk ook weer wat winnen:

Een scrappakket t.w.v. € 15,00 aangeboden door
Scrap & More

De winnaar van de vorige keer is:
nr.: 28........... Anja


Mail even je gegevens naar derwents@live.nl en het
komt zo snel mogelijk naar je toe!

Het voorbeeld van onze GastDT: Margo



De voorbeelden van het DT-Team:


Dina


Angelique:







Joukje







Arjette





Wilma
Ellen





Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 31 Januari tot 18.00 uur.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.
Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr. Linky.
Heb je geen blog? Kun je toch meedoen door je kaart te mailen naar:
derwents@live.nl
Succes.



Yvonne





7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge! En een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt!!!

    Ik heb zojuist een stempel ingekleurd voor schaatsen, dus wanneer ik daar een kaartje van gemaakt heb, doe ik zeker mee! Leuk!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge, mijn kaart staat er bij.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten gemaakt! Ik heb zojuist mijn link geplaatst.
    Groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie DT voorbeelden en een leuke challenge. Ondanks het herfstachtige weer vind ik het leuk om een ijzig winterkaartje te maken. Bedankt voor de uitdaging.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb ook zojuist mijn kaartje erbij gezet als het is goedgegaan tenminste

    groetjes maril

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge leuke kaarten gemaakt door het team .
    Ik heb zojuist mijn kaartje geplaatst.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps ik heb iets verkeerd gedaan want ik heb alleen de foto van mijn kaartje gelinkd. Kan gebeuren. Maakt voor de deelname niet uit neem ik aan.

    groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie