woensdag 9 februari 2011

Challenge 2011-3

hallo allemaal,

Iets later dan de bedoeling was beginnen we met de nieuwe challenge.Schitterend wat jullie allemaal weer gemaakt hebben!
En natuurlijk uit al dat moois hebben wij weer een winnaar, en dat

is deze keer: nr 9. Ina Brandsma

gefeliciteerd Ina, mail even je adres naar: derwents@live.nl en de prijs komt
zo snel mogelijk naar je toe.


Tijd voor Challenge nummer 2011-3
Wat kun je winnen deze keer:
Omdat er nog steeds veel vraag naar is geven we nog een keer
de elektrische puntenslijper weg.

Wat moet je hier voor gaan doen, wat willen wij graag zien....
gekleurd met derwent:

Dat is Liefde...... in het rose en of rood

Hier weer een paar schitterende voorbeelden van het team:

gastdesigner monique:

Angelique:

Dina:

Ellen:

Nicole:
Thea:


Je kunt meedoen aan de challenge tot dinsdagavond 22 februari 18.00 uur.
Op woensdag start dan weer de nieuwe challenge en word de winnaar bekend gemaakt.
hbe je geen blog kun je toch meedoen door je kaart te sturen naar: derwents@live.nl
Wij zetten het er dan op voor je!
Let wel op dat je creatie echt met Derwent gekleurd moet zijn!
Succes allemaal!!




Nel:


Wilma:

13 opmerkingen:

  1. Proficiat Ina, het is dan ook een prachtig kaartje. veel plezier met je kleurtjes!!!!

    Ik ga weer aan de slag, heb al een ideetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angelique, had nog helemaal niet aan een challenge gedacht inderdaad. Hier is tie dan van mij.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer een leuke challenge en prachtige creaties van jullie DT!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zijn helemaal in to "hearts", liefde kan iedereen gebruiken toch?
    gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, hier vinden jullie mijn bijdrage:
    http://creadin.blogspot.com/2011/02/valentijnskaart-voor-het-derwent-blog.html. Ik doe voor de eerste keer mee met een challenge en weet niet op welke manier ik de link moet plaatsen. Mooie kaarten zijn er al ingeleverd. Ik doe trouwens niet mee voor een prijs. groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Ik wil ook graag meedoen met de challenge.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal,
    was even aan een slaapwandeling toe;0
    en dacht hee laat ik hier ook met me valentijnskaart meedoen:)
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke challenge en ik doe voor de eerste keer mee.
    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn kaartje is weer geplaatst.
    Ik heb nu aan alle challenge's meegedaan, en vind het nog steeds erg leuk!!
    Bedankt Team!!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is de eerste keer dat ik meedoe, sinds 4 maand geleden ben ik begonnen met derwent kleurpotloden en via, via kwam ik op jullie blog terecht. Leuk om eens mee te doen met jullie challenge. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik weet niet meer of ik nou 1 of 2 x me naam had ingevuld bij mister linky, maar dan veranderen jullie het wel he;)
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie