dinsdag 12 oktober 2010

Challenge nr #12

Jee wat hebben jullie met velen weer aan onze challenge meegedaan. En wat een prachtige kaarten zeg, zo herfstachtig in het bruin en groen, prachtig!!
De winnaar van deze challenge is geworden deze keer:

nr....................... 4 Aletta

van harte gefeliciteerd met het winnen van het Scrappakket, samengesteld door Scrap & More . Mail even je adres naar: derwents@live.nl , dan word het zo snel mogelijk naar je toegestuurd. Natuurlijk mag je ook gastdesigner zijn voor challenge nr. #13.

CHALLENGE NR. # 12

Wat willen wij deze keer graag gaan zien: maak een Haloweenkaart in de kleuren:

ZWART EN ORANJE.

Je kunt deze keer deze prachtige stempel winnen van Giordano.

De stempel word beschikbaar gesteld door ons DT-lid Dina, heel erg bedankt hiervoor!!
Hier de voorbeelden gemaakt door het team:


Gastdesigner Welmoed:


Dina:



Thea:

Ellen:


Annemiek:

Nicole:


Dames van het team weer heel erg bedankt voor deze schitterende voorbeelden!
Wij wensen jullie allemaal weer heel veel succes met het werken aan deze challenge.
Je kunt meedoen tot en met dinsdag 25 Oktober en dan word woensdag de winnaar
weer bekend gemaakt. Geen blog? Geen probleem, mail je kaart naar:
derwents@live.nl en wij zorgen ervoor dat het geplaatst word.

Een fijne week allemaal!
Liefs Team Derwents


Esthelle:






10 opmerkingen:

  1. heay heay,

    ik ga een gokje wagen. ga vanmiddag na het werk maar gelijk aan de slag.

    groetjes Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi, Helemaal blij en verrast heb ik het berichtje gelezen dat ik de vorige challenge heb gewonnen. En erg leuk dat ik bij de volgende challenge gastdesigner mag zijn. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aletta gefeliciteerd meis
    geniet van je prijs
    dt jullie kaarten zijn prachtig
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aletta van Harte gefeliciteerd!
    Een dikke pluim voor de dames van het derwent theam...... wat hebben jullie weer een prachtige voorbeelden gemaakt!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes weer. En een leuke opdracht, deze keer ga ik zeker meedoen!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aletta,gefeliciteerd!!!

    ik ben echt gek op halloween dus ik moest gewoon meedoen met deze challenge.Hoop dat jullie hem leuk vinden

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alhoewel ik niks heb met Halloween, wil ik toch meedoen aan deze challenge.
    Ik heb me voorgenomen om ze allemaal te maken.
    Een uitdaging!! maak je ook eens iets wat je anders niet zou doen.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    Ik ben nog een echte derwent gebruiker en ik vind het dan ook leuk om op dit blog de andere creaties van kleuren met derwent te zien. Ik heb niet zoveel met Halloween maar ik vond de kleurcombi wel een leuke uitdaging om mee te doen hier! Ik hoop dat hij door de keuringscommisie komt hihihi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben verzot op Halloween én heb juist derwents gekocht. Dus het ideale moment om mee te doen aan de challenge. Was niet gemakkelijk! wat doe je met de bezem, ik wou hem bruin, maar heb me toch aan de challenge kunnen houden
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie